مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 06:452020-06-22سياسي

فارس من| حل مشکل توزیع رادیوداروهای تشخیصی از هفته آتی


با رایزنی های انجام شده امیدواریم از هفته آینده مواد اولیه رادیوداروهای تشخیصی تامین و این داروها توزیع شود.

- محمدرضا داورپناه مدیرعامل شرکت پارس ایزوتوپ در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، درباره سوژه ثبت شده مخاطبان سامانه فارس من با عنوان عدم توزیع رادیو دارو از سوی شرکت پارس ایزوتوپ توضیح داد: در ایام کرونا کشور ما مانند تمام کشورهای دنیا با مشکلاتی مواجه بوده است که از جمله آنها می توان به محدودیت های پروازی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه رادیوداروها از دو حوزه تشخیص و درمان تشکیل می شوند اظهار داشت: در حوزه درمان هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و تولید و توزیع رادیوداروها همانند گذشته درحال انجام است اما در حوزه تشخیص با مشکلات و محدودیت هایی مواجه شدیم.

داورپناه تصریح کرد: واردات مواد اولیه داروهای تشخیصی از کشور روسیه وارد می شود که راکتور تولیدکننده این مواد اولیه در کشور روسیه با مشکلاتی مواجه شده بود، همچنین محدودیت پروازها باعث شد که با مشکلاتی در زمینه تامین مواد اولیه مواجه شویم.

وی با بیان اینکه رایزنی های خوبی با شرکت های هواپیمایی برای انتقال این مواد اولیه به کشور صورت گرفته است اظهار داشت: به دلیل مشکلات راکتور کشور روسیه برای مدت یک هفته مشکل به وجود آمد و اعلام کردند که تحویل دارو با تاخیر انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| حل مشکل توزیع رادیوداروهای تشخیصی از هفته آتی

فارس من| حل مشکل توزیع رادیوداروهای تشخیصی از هفته آتی